Астрономи знайшли потенційно населену планету у Сонця

Американські і японські астрономи прийшли до висновку, що в околицях Сонячної системи знаходяться ще 15 екзопланет. Американські і японські астрономи прийшли до висновку, що в околицях Сонячної системи знаходяться ще 15 екзопланет

Фото: NASA / Ames / SETI Institute / JPL-Caltech

Як говориться в статті, опублікованій в Astronomical Journal, одна з них знаходиться всередині "зони життя" і імовірно має океанами і земною атмосферою.

За словами Теруюкі Хірано з Технологічного інституту Токіо (Японія), "у цієї планети повинна бути земна атмосфера і аналогічна структура надр, однак поки у нас немає ніяких гарантій того, що це так насправді. Поки ми майже нічого не знаємо про небесні тіла , що обертаються навколо червоних карликів, так як їх число помітно нижче, ніж загальна кількість планет, відкритих у зірок, схожих на Сонце ".

Він також зазначив, що число відкритих планет розміром з Землю постійно зростає. Астрономи вивчають небесні тіла, що обертаються навкруги не сонцеподібних зірок, а червоних карликів - невеликих і тьмяних зірок, що живуть дуже довго в порівнянні з іншими типами світил і відрізняються спокійним характером.

Нагадаємо, за останні два роки астрономи відкрили одразу кілька зоряних систем і екзопланет, таких як Proxima b і сім невеликих світів у зірки TRAPPIST-1.

"Правда.Ру" раніше писала про те, що недавно школяр з Британії відкрив нову планету . Зробити це йому вдалося під час стажування в обсерваторії Кільського університету. Він аналізував дані комп'ютерної програми "Пошук планет в широкому секторі" (WASP).

У світінні далекої зірки школяр помітив затемнення, це і була нова ніким не зафіксована планета. Але школяреві знадобилося два роки, щоб довести вірність своєї здогадки. Планеті було присвоєно номер WASP-142b. Відстань до планети становить близько 1000 світлових років.