Астрономи відкрили дві нові планети і сфотографували "темну" матерію

Астрономи виявили планету, яка обертається навколо чотирьох зірок одночасно. як передає BBC , Газова планета-гігант розміром в шість разів більша за Землю входить у подвійну зоряну систему, яка в свою чергу обертається навколо іншої зоряної пари. Від нас її відділяє 5 тисяч світлових років. Астрономи виявили планету, яка обертається навколо чотирьох зірок одночасно

Вчені відзначають, що вперше виявляють таку складну планетну систему. "Всі чотири зірки, які впливають на планету своїм тяжінням, створюють надзвичайно складну гравітаційну середу. Однак при цьому планета рухається по стабільній орбіті. Це важко пояснити і ще важче передбачити", повідомив дослідник Кріс Лінтотт з Оксфордського університету. Це означає, що планети здатні формуватися у внутрішніх районах протопланетних дисків утворюються зірок, які складаються з пилу і газів. "Такий факт може пролити світло на загальні механізми формування планет", - вважає британський астроном.

Планета PH1 була виявлена ​​двома американськими любителями астрономії, КИЯНАМ Джеком із Сан-Франциско і Робертом Галіано з Коттонвуд в Арізоні, які використовували сайт Planethunters. Група професійних астрономів підтвердила їхнє відкриття, використовуючи телескопи обсерваторії Кека на острові Гаваї.

Сайт planethunters. org ( "Мисливці за планетами") був створений в 2010 році з метою використання волонтерів для розпізнавання зображень зірок, які робить американський орбітальний телескоп "Кеплер".

Тим часом, астрономи з Чилі відкрили ще одну незвичайну планету, пише "Курсор" . Планета розташована в безпосередній близькості від Сонячної системи і обертається навколо найближчої до Землі зірки Альфа Центавра. Більш того її маса приблизно дорівнює масі нашої планети.