Астрономи знайшли неподалік від Сонця потенційно населену планету

Поділитися в соціальних мережах: Поділитися в соціальних мережах:   Фото: YAY / ТАСС   Астрономи знайшли неподалік від Сонячної системи 15 нових екзопланет

Фото: YAY / ТАСС

Астрономи знайшли неподалік від Сонячної системи 15 нових екзопланет. На одній з них, імовірно, можуть бути океани і земна атмосфера.

Однак поки у дослідників немає гарантій того, що планета може опинитися придатною для життя, пояснив Теруюкі Хірано з Технологічного інституту Токіо.

Всі виявлені об'єкти обертаються навколо своїх світил на невеликій відстані, рік на їх поверхні триває від одного до 40 днів. Більшість планет по температурі і клімату нагадують Венеру, повідомляють "Аргументи тижня" .

Винятком є ​​система K2-155 в сузір'ї Тельця. Вона віддалена від нашої планети на 200 світлових років. Там розташовані відразу три "суперземлі". Найдальша з них найбільше схожа на Землю, на думку астрономів.

Зробити відкриття вдалося за допомогою орбітального телескопа "Кеплер". Всього завдяки апарату вчені знайшли майже чотири тисячі планет за межами Сонячної системи. При цьому багато хто з них є потенційними "двійниками" Землі.

Перевірити припущення вчених можна буде вже в найближчому майбутньому. За словами Хірано, в кінці 2018 року NASA запустить на орбіту телескоп TESS, який допоможе отримати точні дані по складу і температурі знайдених планет.

раніше астрономи виявили величезні запаси води в атмосфері планети WASP-39b. Вона віддалена від Землі приблизно на 700 світлових років і знаходиться в сузір'ї Діви.