Нібіру 2018 - планета х 16-08-2018 за даними конспірологів може наблизитися до Землі

1. Теорія письменника Сітчина: прибульці і шумери
  2. Розклад кінців світу
  3. NASA не вірить в Нібіру

Днями в мережі знову з'явилися анонси чергового кінця світу. Цього разу видання посилалися на екс-співробітника Геологічної служби США Ітана Троубрідж, який заявив, що апокаліпсис на Землі настане через так званої планети Нібіру. У мережі навіть з'явилися повідомлення, що кінець світу настане 16 серпня цього року.

Об'єкт досі не зафіксували вчені, проте прихильники теорії Нібіру вірять, що це десята планета Сонячної системи, яка принесе смерть, одного разу зіткнувшись із Землею.

Звідки ж виник міф про Нібіру? Чи дійсно вона може знищити нашу планету і що про це говорять вчені NASA? "Країна" зібрала інформацію про так званої планеті смерті.

Теорія письменника Сітчина: прибульці і шумери

Про планету Нібіру в масовій культурі заговорили в 70-х роках минулого століття після заяв письменника-фантаста Захарія Стітчіна, який написав чимало книг про це. Володіючи певними знаннями, на рівні любителя, по історії, археології та семітських мовах він висунув теорію, що в шумерської міфології говориться про таємничу планету Нібіру по імені одного з богів.

Сітчин заявив, що зробив такий висновок після вивчення шумерських манускриптів невідомих офіційній науці. Шумерський клинопис він вивчив самостійно, коли керував судноплавною компанією і відвідував археологічні пам'ятники.

За версією американського письменника, Нібіру - планета, яка в давнину знищила планету Тіамат між Юпітером і Марсом. І що з уламків цієї планети виникла Місяць.

Нібито, це коричневий карлик, або десята планета, яка знаходиться на витягнутій орбіті і один цикл її обороту навколо Сонця становить 3 600 років, тому її досі не було видно з нашої планети. Сітчин заявив, що вона наблизиться до Землі в 2085 році.

Сітчин заявив, що вона наблизиться до Землі в 2085 році

Фото: Захарія Ситчин

Крім того, він повідомив, що знищену планету Тамата населяла цивілізація, яка вижила і пізніше відвідала Землю. Наша планета, за версією Сітчина, зацікавила прибульців запасами золота. А оскільки добувати його їм було складно, вони впровадили свої гени в гени "місцевих жителів" - Homo erectus. Тобто прокачали їх і стали використовувати, як робочу силу, добуваючи золото в Африці.

Нібито міфи про стародавніх богів - це перекази про розвинених прибульців, які вже тоді освоїли космос.

Всі ці висновки Сітчин зробив спираючись на власні умовиводи, біблійні і шумерські тексти.

Розклад кінців світу

Ідея близького кінця світу через Нібіру захопила багатьох людей. На їхню думку, зблизившись із Землею, сила гравітації планети-смерті викличе глобальні катаклізми - землетруси, виверження вулканів, тайфуни.

При цьому незрозуміло, як Нібіру збирається це зробити, якщо, на думку Сітчина, є чи не найбільш далеким космічним об'єктом всередині Сонячної системи.

Однак з'явилися так звані проповідники апокаліпсису. Вони називали його етапом очищення людства.

Хвиля ажіотажу від зіткнення з Нібіру виникла в 90-х роках, коли американка Ненсі Лідер оголосила, що контактувала з прибульцями. Від них вона дізналася, що Земля загине в 2003 році. І оголосила, що до цього часу потрібно приспати домашніх тварин, щоб позбавити їх від мук. Була названа дата - 27 травня 2003 року.

Але термін прийшов, а Земля все також продовжувала свій шлях по орбіті і ніяких пригод космічного масштабу не відбулося.

Після цього Ненсі заявила, що має намір ввела всіх в оману, назвавши свої слова "білої брехнею". Вона сказала, що відкриє справжню дату пізніше. І дійсно потім оголосила, що апокаліпсис намічається на середину 2010 року. Але знову "контактер" помилилася з прогнозом.

Але знову контактер помилилася з прогнозом

Фото: Приблизно так уявляють зіткнення з Нібіру

Після цього чутки про нові дати кінця світу, пов'язані з "планетою смерті" продовжують функціонувати.

Так, стали говорити, що дата зближення з Нібіру, ​​яка знищить Землю - 2012 рік, і що загине більше половини людей. Люди, які вірять в кінець світу 2012 року, заявляли, що це збігається з кінцем календаря Майя. Нібито стародавні індійці теж пророкували загибель Землі. Як і шумери. Шість років тому, 21 грудня, чутки про кінець світу були настільки сильними, що на хвилі паніки, почали скуповувати бункери і продукти з великим терміном зберігання, які можуть стати в нагоді після апокаліпсису.

Черговий сплеск виник нещодавно після повідомлень про те, що екс-співробітник Геологічної служби США Ітан Троубрідж заявив про наближення апокаліпсису через Нібіру і що інформацію про це "вчені приховують" вже з десяток років.

Також датою найближчого кінця світу і наближення загадкової Нібіру деякі ресурси назвали 16 серпня і пов'язали це з наближенням комети C / 2017 S3 (PanSTARRS), яку в ЗМІ стали називати "зеленим Халком" через світиться газової хмари навколо неї. Небесне тіло виявили у вересні 2017 року. Очікується, що на найближчу точку до Сонця (всередині орбіти Меркурія) вона вийде 15-16 серпня. А після цього почне віддалятися за межі Сонячної системи. Комета буде видна в аматорські прилади з липня до початку серпня. Її можна помітити в північній частині неба невисоко над горизонтом.

NASA не вірить в Нібіру

Вчені не розглядають всерйоз теорії про планету Нібіру в зв'язку з відсутністю обґрунтованості і вважають її всього лише містифікацією.

Напередодні кінця світу 21 грудня 2012 NASA, яке рідко коментує подібні чутки через їх безглуздості відповіло на найпоширеніші питання про апокаліпсис і Нібіру.

На запитання відповідав Девід Моррісон - старший науковий співробітник інституту астробіології NASA, доктор астрономії Гарвардського університету.

Фото: Девід Моррісон з NASA

• Міф про астрономічні прогнозах шумерів

Він спростував інформацію про так званих дивних астрономічних прогнозах шумерів. До нас дійшло мало інформації про досягнення стародавньої цивілізації в це сфері науки. До того ж шумери не знали про планетах далі Юпітера і взагалі не знали, що небесні об'єкти обертаються навколо нашого світила.

І це, не кажучи вже про те, що лінгвісти відзначають неточний і вільний переклад Сітчина, який вириває слова з контексту. Наприклад, він заявляв про 12 відомих шумерам планетах. У той час, як на всіх дійшли до наших днів джерел, їх п'ять.

• Міф про таємничу планету Х

Він також розповів про "планеті Х", після відкриття якої прихильники Сітчина заявили, що це і є Нібіру.

У 1983 році спеціальний супутник IRAS виявив нові джерела випромінювання інфрачервоного спектра. Після цього одне наукове видання написало, що деякі об'єкти можуть виявитися невідкритими планетами, оскільки не підходять під існуючу класифікацію і поповзли чутки. Однак пізніше з'ясувалося, що це були вилучені галактики.

При цьому "планета Х" - ​​це не десята планета, а умовне позначення для об'єкта, про існування якого свідчать непрямі дані. Тобто це не римська цифра 10 в назві, а "ікс". Небесному об'єкту дають назву після того, як він зізнається реально існуючим.

До речі, в 2016 році, вже після того, як Плутон перестали вважати дев'ятою планетою Сонячної системи, ще одну "планету Х" вирахували астрономи Костянтин Батигін і Майкл Браун (обидва з Каліфорнійського технологічного інституту).

Період одного її витка навколо Сонця - приблизно 10-15 тисяч років. Поки існування цієї віддаленої планети є лише гіпотезою, оскільки візуально її не виявили. Вона не отримала офіційної назви, хоча між собою Батигін і Браун називають її, то товстуна, то Йосафатом, а іноді Джорджем.

Фото: Майкл Браун (ліворуч) і Костянтин Батигін (праворуч)

• Міф про фото і відео-докази НЛО

Також в NASA повідомили, що відображення Сонця на лінзах техніки, часто приймають за таємничий літаючий об'єкт або планету. Такий відблиск знаходиться навпроти Сонця і повторює його руху, якщо мова про відео. До речі, таку ілюзію часто приймають за НЛО.

Популяризатори науки пояснюють, що при бажанні під наявні факти можна підігнати будь-яку гіпотезу, чим і користуються містифікатори. До того ж красива історія про могутньої цивілізації прибульців і планеті-руйнівницею сприймається легко, як сюжет фантастичного фільму. А оперувати науковими поняттями в астрономії, історії, археології - складніше. Цим і користуються псевдовчені, пропонуючи більш "легкозасвоюваних" і зрозумілу картину світу.

У NASA зазначають, що через десятиліття слух, який гуляв в інтернеті, продовжує функціонувати і хоча б раз в день хтось запитує про Нібіру.

"Коли я починаю переконувати людину, що ніяка Планета Ікс НЕ рухається до нас, мене підозрюють в обмані, а то і просто у відкриту називають брехуном: мовляв, я приховую від громадськості важливу інформацію. Навіщо тоді хтось пише і телефонує мені, якщо всі знають краще за мене, як справи у цій містичній Нібіру? ", - заявив астробіолог Девід Моррісон.

І, схоже, поки нічого не змінюється.

Звідки ж виник міф про Нібіру?
Чи дійсно вона може знищити нашу планету і що про це говорять вчені NASA?